Ecoled.hu LED szaküzlet és webáruház Debrecen
Ecoled.hu LED szaküzlet és webáruház Debrecen
Ecoled.hu LED szaküzlet és webáruház Debrecen

Garancia

Garanciális ügyintézés

Az Ecoled webáruházat működtető Kidologic Kft. által forgalmazott izzók és egyéb termékek nem tartoznak a kötelező jótállás hatálya alá, azaz a 151/2003. Korm. rendelet által biztosított 1 éves jótállási idő ezekre nem vonatkozik. A forgalmazott termékek között azonban több olyan található, melyre az adott gyártó (V-TAC, Philips), vagy a maga a Kidologic Kft önkéntes jótállást vállal. Az önkéntes jótállás lényege, hogy a fogyasztó számára a jogszabályokon felül biztosított jogon túl ad lehetőséget a hibás termékekkel kapcsolatos problémák megoldására.

Részletes fogyasztói tájékozató: https://ecoled.hu/shop_help.php

A garanciális igényeket a Szolgáltató az alábbi ügymenet alapján kezeli:

A Fogyasztó minden esetben írásban kell jelezze a Szolgáltatónak garanciális igényének rögzítését a rendeles@ecoled.hu e-mail címen.

Minden bruttó 10.000 Ft (termék egységár) alatti értékű garanciális igény esetén a Fogyasztó saját költségén az alábbi címre elküldi a meghibásodott termékeket:

Kidologic Kft. 4034 Debrecen, Vámospércsi út 40. Ecoled

A Fogyasztó a csomagba a terméken túlmenően a vásárlást igazoló dokumentumának (számlájának) másolatát is mellékeli. Amennyiben ezen bizonylat nem kerül mellékelésre, erre a Szolgáltató 8 napos elküldési határidővel írásbeli (e-mail) felszólítást küld. Ha ezt követően sem történik meg a vásárlást igazoló bizonylat megküldése a Szolgáltató felé, akkor újabb 8 napos határidővel az - Fogyasztó kifejezett írásbeli kérésére - a fogyasztó költségének terhére a Szolgáltató visszaküldi a Fogyasztó által megjelölt címre a szóban forgó terméke(ke)t . Ellenkező esetben a garanciális csere nem fog megtörténni és 30 napos tárolást követően a termék megsemmisítésre kerül.

Amennyiben a Szolgáltatónak elküldött termék - alapos műszaki bevizsgálást követően -,mégsem hibás, azt a fogyasztó költségének terhére a Szolgáltató visszaküldi a Fogyasztó által megjelölt címre. Ezen felül a Szolgáltató jogosult tételenként 1.000 Ft + Áfa bevizsgálási díjat kiterhelni a Fogyasztó felé.

Amennyiben a Szolgáltatónak elküldött termék - alapos műszaki bevizsgálást követően -, ténylegesen hibás, azt a Szolgáltató saját költségén kicseréli vagy javíttatja, illetve a saját költségének terhére a Szolgáltató díjmentesen visszaküldi a Fogyasztó által megjelölt címre.

Minden bruttó 10.000 Ft (termék egységár) feletti értékű garanciális igénye esetén a Fogyasztó által megjelölt magyarországi címre a Szolgáltató saját költségén futárt küld a meghibásodott termékekért, amelyben a terméken túlmenően a Fogyasztó a vásárlást igazoló bizonylat (számla) másolatát is mellékeli. (Nagykereskedő partnerek esetén szállítólevél). Visszaérkezést és műszaki bevizsgálást követően, a Szolgáltató saját költségén elküldi a csereterméket a Fogyasztó által megjelölt címre.

Minden érvényes garanciális igény esetén, abban az esetben, ha a meghibásodott termék típusa nem áll rendelkezésre (pl. készlethiány, kifutott termék) a Szolgáltató javaslatot tesz annak kiváltó termékre való cseréjére. Amennyiben a fogyasztó ezzel nem kíván élni, a termék vételárát levásárolhatja a Szolgáltatónál.

Webáruház készítés
argep.hu olcsobbat.hu